Monday 10 May 2010

Remembering high-school

All day, today, I had in mind the fact that this year it’s 5 years since I have finished high-school...boy, I’m getting old, but what can we do, times go on and we just have to celebrate it properly. This is why, with my born organizational spirit I draw up the following e-mail to my dear high-school colleagues. I will leave it in Romanian, it’s more expressive this way. :)

Dragi fosti colegi de liceu,

Nu stiu daca ati realizat, dar se fac 5 ani de la teminarea liceului...am imbatranit fratiloooor:))
Eu zic ca aceasta ocazie merita sarbatorita, mai ales ca nu ne-am mai strans de mult cu totii.
Stati linistiti nu propun nimic extravagant, doar o iesire in oras...ramane de stabilit orasul (as opta totusi pt "marea metropola" aka Curtea de Arges) undeva prin luna iulie.

De data asta nu o sa scapati cu un simplu "NU" pe care sigur il aveati pregatit din momentul in care mi-ati vazut e-mailul. Va scriu asa de devreme pentru ca stiu ca sunteti oameni fooooarte ocupati si va rog, daca chiar vreti sa facem chestia asta (eu zis ca merita) sa imi spuneti cam in ce perioada ati putea sa sacrificati o zi din viata voastra pentru a o petrece impreuna.(dati-mi un interval de 2-3 sapt dc este posibil). Se vor sintetiza toate parerile si sigur se va gasi o zi in care toata lumea va putea. Haideti sa facem un mic efort ca pana la urma cu amintirile ramanem.

Eu am folosit toate adresele pe care le-am avut...va rog sa dati mai departe si restului daca aveti cum sa ii contactati.

Va pup pe toti si sper sa ne vedem cat mai multi.

Madalina


As usually I put too much soul in these kinds of things and I am sure most of them will let me down all over again, but that’s life...I’ve learned to live with disappointments. I will keep you posted with the evolution of this situation.

Love u. Take care.

No comments:

Post a Comment