Tuesday 11 May 2010

Just for laughts

Like in any other office, full of all kinds of people, sometimes, when we take a break from auditing, we relax by telling jokes. These are some of the funniest I have heard :)) I give u top 3...enjoy!

Third Place
"O discuţie între doi copii în camera lor. Băieţelul cãtre fetiţă:
- Ce-i vei cere lui Moş Crăciun anul acesta?
- O păpuşică Barbie. Dar tu ?
- Eu îi voi cere un Tampax.
- Tampax ? Ce e asta ?
- ...habar n-am, dar zic ăştia la televizor că dacă-l foloseşti poţi merge la plajă sau la piscină în fiecare zi, să mergi cu bicicleta, să dansezi, să alergi, să faci o mulţime de lucruri... fără ca nimeni să-şi dea seama!"

Second Place
"O fetiţă se duce la un magazin de animale şi întreabă :
-Va log, aveţi iepulasi dlăgălasi ?
Inima vânzătorului se topeşte brusc. Se aşează pe vine lângă fetiţă, şi o întreabă:
-Vlei un iepulas dlăgălas alb, sau unul dlăgălas moale şi neglu şi pufos?
Sau poate pe cel dlăgălas şi maloniu de acolo?
Fetiţa se înroşeşte, se leagănă puţin pe călcâie, îşi pune mânuţele pe genunchi, se apleacă în faţă şi răspunde în şoaptă...... .
- Cled că pe pitonul meu îl doale în cul de culoale! "

First Place
"Un tip foarte cochet observă într-o zi că este bronzat pe tot corpul cu excepţia penisului. Aşa că se duce la plajă, se îngroapă tot sub nisip cu excepţia zonei albe.
Două bătrâne se plimbau pe plajă şi observă ciudata excrescenţă în nisip.
Una din ele îi spune celeilalte:
- Nu există dreptate pe lumea asta! La 20 de ani mă intrigau, la 30 îmi plăceau, la 40 umblam după ele, la 50 plăteam, la 60 mă rugam. La 70 m-am resemnat în sfârşit fără... Acum, am 80 de ani, nenorocitele cresc ca buruienile şi eu nu mă mai pot apleca."

Love u. Take care.

No comments:

Post a Comment