Wednesday 28 July 2010

Monologul taximetristului bistritean

"Va place vremea asta? Nooo, da nu e frumos deloc, cu ploaia asta...vroiam sa ma duc si eu la mare...m-am tot organizat sa ma duc...astia zic ca ploua de rupe la mare...eu aflu stirile de dimineata, de la lume...dar stii cum e...le afli asa...cu plusuri si minusuri...ca si astia la televizuni bat campii...de mi-ar da mie cineva bani...haoleu, am o imaginatie...pai de exemplu le-as pune la 10 oameni ca de dimineata am vazut un extraterestu pe strada...9 m-ar crede...unu inalt, cu un corn in frunte, as fi zis ca e dracu', dar mi-am dat seama ca e extraterestru...pe mine asa m-au invatat parinti, de dimineata sa ma rog la Dumnezeu sa imi fie bine si seara sa ii multumesc...in seara asta o sa ii multumesc si pentru cele doua pene de cauciuc pe care le-am facut...de dimineata cand am facut pana am zis ca de la Dumnezeu e, ca ma pune la munca, dar cand am vazut ca si roata din portbagaj e tot pe pana am zis ca asta nu mai e de la Dumnezeu, e de la colegul de dinainte...dar m-a ajutat dumnezeu si atunci...a venit un coleg, mi-a dat rezerva lui...am pierdut vreo 2 ore...asta inseamna bani, dar am facut norma pe zi si cativa bani pentru mine...tot Dumnezeu e mai tare decat Dracu...sunteti din Bucuresti?...ati cunoscut-o pe asta care s-a spanzurat(???)...sinucis, ce naiba o fi facut...mare pacat, sper sa nu se supere pe noi acuma ca vorbim de ea, dar nu trebuia sa faca asta...daca isi lasa barbatu eu eram primul la ea cu un ghiul mare de aur...cu diamante...furat...pardon, imprumutat...pai ce eu daca vreau intru unde vreau, daca ma intreaba lumea cine sunt zic ca sunt primarul din Cluj...sau un oras mai necunosut...f'tui, da ce-ai scos mai copilul in ploaie (era un om care isi plimba copilul mic prin ploaie)...i-as bate pe nenorocitii astia...o data l-am batut pe unu...isi lovea copilul asa tare, cu toata palma..."da, ce-ai mai cu copilul...ii al tau?"..."da, dar ce te bagi tu"..."pai bata-te cu mine nu mai da in copil, daca e obraznic inseamna ca asa l-ai invatat tu"...si l-am batut...vreti sa va las numarul meu de telefon, cunosc foarte bine orasul...

Si toate astea au fost debitate in mai putin de 5 minute ca catre un tanar taximetrist cu varsta cuprinsa intre 25 si 30 de ani care intradevar poseda o imaginatie foarte bogata:))

Love u. Take care.

3 comments:

  1. cu ce l-ai inregistrat? ca nu imi imaginez ca ai tinut minte toata polologhia aia?

    ReplyDelete
  2. bai din pacate le-am tinut minte...cu mici deviatii, am avut noroc sa sar direct pe calculator imediat dupa:))

    ReplyDelete
  3. ce tare!! am avut parte si eu de asemenea monologuri cu soferi din astia moldoveni.

    ReplyDelete