Thursday 26 August 2010

Oras de cacat!!!

(I'm sorry for writing in Romanian, but it's easier for me to express my anger)

Faptul ca uram acest oras nu este o noutate, dar acum am ajuns sa il dispretuies dea binelea. Inca nu am ajuns la starea aia de a imi lua jucariile si de a fugii mancand pamantul, dar credeti-ma nu sunt departe.

Da, sunt nervoasa...de ce? Pentru ca de 5 ani de zile traiesc intr-un oras de CACAT locuit de oameni de CACAT. Nu, nu imi place in mod deosebit cuvantul CACAT, dar cred ca este cel mai ilustrativ in acest caz.

Dupa cum spuneam intr-un post anterior unora le este greu,spre dificil...chiar imposibil sa treaca pragul dintre copilarie si maturitate, dar oamenii bunai, cata minte poate sa aibe un cretin idiot si pe deasupra analfabet(ca altfel nu cred ca poti sa fii) sa zgaraie cu cheia o masina de la un capat la altu?!?!? Ce satisfactie bolnava poate sa aibe cineva din acest gest?!?! Nu pot sa inteleg sub nici o forma.

DA este o masina....DA se poate repara, dar idiotule...este masina MEA...du-te si scoateti mucii din creier, daca ai unul si gandeste-te de doua ori inainte sa faci asa ceva. Eu, de firea mea nu sunt o persoana violenta, dar pe cretinii astia i-as bate de i-as lasa legume, sa manance tot restul vietii lor prin pai.

ATAT.

No comments:

Post a Comment