Monday 21 February 2011

Regii soselelor

Cand sunt nervoasa simt nevoia de a ma exprima in romana...se intelege mai bine mesajul.

Weekendul trecut am fost in Braila. Nu pot sa ma laud cu poze sau povesti nemuritoare pentru ca a fost incredibil de frig si majoritatea timpului ni l-am petrecut in interior. Ceea ce vreau insa sa povestesc nu are nici o legatura cu Braila, este o chestie care mi se intampla destul de des si presupun ca si multora dintre voi care sunteti soferi.

Am plecat spre Braila sambata dimineata, pe A2, celebra autostrada a soarelui, pe unde batea vantu, si la propriu si la figurat. Eu deja m-am obisnuit, datorita pilotului automat sa merg cu o viteza constanta si mai ales legala si avand in vedere ca era libera soseaua mergeam pe banda intai.

La un momentdat ma trezesc in fundul meu, ca sa intelegeti, cu o masina care dadea flesh-uri de parca era sfarsitul lumii. Bai fratii mei albastri (cum ar zice un coleg de serviciu), sunt eu nebuna sau ce naiba se intampla cu oamenii astia??? Sa fim clari nu am nimic impotriva datului unui flesh, sa te vada omu ca esti acolo si ca ai masina mai desteapta sau ca vrei sa ajungi mai repede, dar cand li se lipeste mana stanga de semnalizatorul pentru faruri de parca le-ar fi luat masa sosea ma apuca draci. Aaaa...si mai e o chestie, de obicei se trezesc sa dea flashuri toti taranii cu LOGAN (nu am nimic cu masina, dar cred ca majoritatea masinilor sunt conduse de tarani).

Cam atat:)

No comments:

Post a Comment